Kérés folyamatban...

KLUB MEDIA PÉCS MűSZAKI SZAKÜZLET

 

Ügyfélszolgálat, információ, ÁSZF

Ön most olyan webáruházban vásárol, amely mögött húsz éves múltra visszatekintő, nagy hagyományú, felkereshető, létező üzlet áll.


Eladó cégadatai


Szállító: MICROHM Kft.

Cím: 7621 Pécs, Rákóczi u. 46. Kereskedők Háza 1. em.

Adószám:24775953-2-02

Cégjegyzékszám:02-09-080525

Tel+fax: 72/326-026

E-mail: info@klubmediapecs.hu

Kapcsolattartó: Andrics Péter


A vásárlás szabályai (Általános szerződési feltételek):


A vásárlás menete


1. Ön a különböző termékek között válogatva az Önnek megfelelő terméknél a Kosárba feliratra kattintva (egy kosarat jelképező ikon is segíti a tájékozódását) érvényesítheti vásárlási szándékát.

A kattintás után a honlap bal margóján, a Kosár felirat alatt látja annak a terméknek a nevét és bruttó árát, amelyet kiválasztott. Ha újra kattint a Kosár feliratra, akkor ugyanazon termékből egy újabbat is a kosarába helyezett. (Ha ugyanabból a termékből több darabot kíván megvásárolni, akkor ezt újabb kattintásokkal érheti el.) Az Ön kosara folyamatosan megmutatja, hogy hány darabot vásárolt az adott termékből. Ön ezek után folytathatja más termékek kiválasztását is - hiszen a kosárba több különböző terméket is tehet -, vagy akár be is fejezheti a vásárlást oly módon, hogy a bal menüben rákattint az Irány a kosár feliratra. Itt Ön részletesen áttekintheti a kosara tartalmát (a kiválasztott termékek listáját és árát). Amennyiben valamelyik árucikk esetén meggondolta magát, úgy az árucikk melletti kuka ikonra kattintva érvénytelenítheti a vásárlási szándékát. Amennyiben a vásárlást befejezettnek tekinti és a kosarában található árucikk ill. árucikkek mennyisége és ára a szándékának megfelelő, úgy a Megrendelés folytatása feliratra kattintva léphet a pénztárhoz. Ekkor a Megrendelés feladása menüponthoz jut. Itt egy adatlapot talál, amelynek pontos kitöltése után, a Rendelés feladása gombra kattintva érvényesíti rendelését.


1.1 A rendelés és visszaigazolás hivatalos nyelve a magyar. A rendelést automatikusan e-mail üzenetben fogjuk visszaigazolni. Ez nem minősül a Szállító részéről a Vásárló l által tett ajánlat elfogadásának, ezzel még nem jön létre érvényes szerződés a felek között. Külön e-mailben tájékoztatjuk a vásárlót a szállítás várható időpontjáról, ekkor jön létre szerződés a két fél között. A megrendelés leadását követően a szerződés, annak teljesítéséig szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre telefonon és elektronikus levélben van lehetőség.


1.2 A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.


1.3 Átutalásos fizetésnél szállító fenntartja magának a jogot a szerződéstől történő elállásra, amennyiben a Vásárló a szerződés létrejöttétől számított 8 munkanapon belül nem fizeti meg Szállító részére a megrendelés teljes ellenértékét.


1.4 A rendelések feldolgozása hétfőtől péntekig 9-18 óráig történik.


1.5 Az e-boltban található termékekhez tartozó technikai adatok, termékinformációk

esetleges hibáiért felelősséget nem vállalunk.


2. Árak:


A feltüntetett árak a 27% áfá-t igen, a szállítási és utánvét díjat nem tartalmazzák.

A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szállító fenntartja. A módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép életbe. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolhatja. Ha az eladó minden gondossága ellenére hibás ár kerül a webáruházban árusított termék mellé, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, vagy rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor az eladó nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, ezek után az ügyfél szabadon dönthet a vásárlásról.

Internetes ár: online vásárlás esetén érvényes kedvezményes ár

Bolti ár: az üzletünkben kiállított termékek ára

Akciós ár: hirdetéseinkben szereplő akciós termékek ára, online, és bolti vásárlás esetén is ugyanaz.



3.Szállítás:


A megrendeléstől számított legrövidebb időn belül tájékoztatjuk a megrendelőt a termék szállítási határidejéről. Raktáron lévő terméket Pécs területén 1, azon kívül 3 napon belül szállítunk házhoz. Pécsett 50.000 Ft feletti rendelés szállítása ingyenes. A csomag átvételekor fizetendő díjak: vételár, szállítási díj, utánvét díj.

Vásárló által tévesen vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért felelősséget nem vállalunk.

Szállítási díjak: Utánvét díjak:

0,1 kg - 3kg-ig

1400 Ft


50 000 Ft-ig

600 Ft

3,1 - 5 kg

1700 Ft


51.000 - 100 000-ig

1200 Ft

5,1 - 10kg

1900 Ft


101 000 - 300 000-ig

2400 Ft

10,1 - 15kg

2000 Ft


301 000 - 500.000-ig

5000 Ft

15,1 - 20kg

2100 Ft




20,1 - 25kg

2400 Ft




25,1 - 31kg

2900 Ft




32 - 50kg

4400 Ft





példa egy 90.000 Ft értékű, 8 kg súlyú termék szállítási díjának kiszámítására:

termék ára:

90.000 Ft

szállítási díj:

1.900 Ft

utánvét díj:

1.200 Ft

futárnak fizetendő:

93.100 Ft


A kiválasztott termék egyeztetést követően üzletünkben is átvehető.

Üzletünk nyitva tartása: H-P: 9-18 , SZ: 9-13 óráig, vasárnap zárva tartunk.


4. Fizetés:


Utánvét fizetés: a csomag teljes árát utánvét díjjal növelve az átvételkor készpénzben kell kiegyenlíteni.

Üzletünkben történő átvétel esetén a vételár kiegyenlítése történhet készpénzzel vagy bankkártyával. Mindkét esetben lehetséges előre átutalással is fizetni. Ez esetben Szállító számla másolatot küld Vásárló részére, aki ez alapján kezdeményezheti az átutalást. Az eredeti számla a megvásárolt termékkel együtt kerül átadásra.


5. Megrendelés lemondása (elállási jog)


Az alábbiakban olvasható elállási jog a természetes személyként vásárlókra vonatkozik:

Internetes vásárlás esetén a felek jogait, kötelezettségeit a 17/1999.(II.5.) sz. kormányrendelet határozza meg. Vásárló a termék vásárlásától számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Vásárló a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát. Vásárlót nem illeti meg az elállási jog:

- lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;

- olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.


5.1 Elállási jog gyakorlásának a menete


Ha a Vásárló elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF-ben feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szállító részére.

Postai úton történő lemondás esetén a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő lemondás esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe a Szállító.

Elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Vásárló az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szállítónak. .

Vásárló elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szállító címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül saját költségére visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha Vásárló a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

Szállító az utánvéttel visszaküldött csomagot nem veszi át. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli. Az elállási joga a Szállító üzletében is gyakorolható.

Amennyiben a termék sérülésmentes, kifogástalan állapotban, minden tartozékával együtt megérkezik, a Szállító köteles a vételárat, kiszállítási, és utánvét. díjat max. 14 napon belül vevő bankszámlájára átutalni. Szállító követelheti a visszaszállított termék nem rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodásának javítási költségét. Vásárló kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.



6. Szavatosság és Jótállás


6.1 Szavatosság


Kellékszavatosság


A polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően, a Vásárló a Szállító hibás teljesítése esetén a Szállítóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén Vásárló az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait Vásárló érvényesíteni már nem tudja. Vásárló - választása szerint - kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést Vásárló nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szállító költségére Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A Vásárló a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Vásárló köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot. Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szállítóval.

Vásárló közvetlenül a Szállítóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét. A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Vásárló igazolja, hogy a terméket a Szállítótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szállító csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Vásárló részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Szállító bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Vásárlónak felróható okból keletkezett, nem köteles a Vásárló által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Vásárló köteles bizonyítani, hogy a Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt. Ha a Vásárló a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.


Termékszavatosság


A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő Vásárló - választása szerint - kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Vásárlót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét Vásárló a gyártóval szemben érvényesítheti.

Termékszavatossági igényként Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Vásárlónak kell bizonyítania.

Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A Vásárló a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

Vásárló termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy Szolgáltatóval szemben gyakorolhatja.

A gyártó, Szolgáltató kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak, a Szállítónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.



6.2 Jótállás


Szolgáltató az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó egyes termékek tekintetében egy éves kötelező jótállást illetve egyes termékek tekintetében és a gyártó által önként vállalt jótállást is biztosít. A Kormányrendelet értelmében a kötelező jótállás időtartama 1 év.

Jótállás esetén Vásárlót ugyanazon jogok illetik meg, mint az 5.1.1 pontban, a kellékszavatosságról szóló részben feltüntetettek. Szállító jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Vásárlót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Vásárlót a jótállásból fakadó jogok a kellékszavatosságtól, és termékszavatosságtól függetlenül megilletik.

Jótállási igény az alább felsorolt iratok bemutatásával érvényesíthető:

- Szállító által kiállított jótállási jegy,

- A termékhez mellékelt jótállási jegy,

- Szállító által kiállított eredeti számla vagy annak másolata.

Amennyiben a fentiek közül egy irat sem áll a rendelkezésére, Szállító a vásárló neve, a vásárlás időpontja alapján igyekszik segíteni a számla pótlásában. A Vásárlónak lehetősége van a jótállási jegyen feltüntetett szakszervizhez fordulnia, mely az ügyintézés, és a javítás időtartamát lerövidíti, azonban ez nem kötelező. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét. A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt. Az egyértelműen nem rendeltetésszerű használatból eredendő (pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb.) meghibásodás esetén a csereigény teljesítésére a Szállító nem köteles. Amennyiben a cserét követően bebizonyosodik a termék nem rendeltetés szerinti használata, vagy sérülése, a javítás költségeit, vagy a terméket a Vásárló köteles kifizetni. A csereigényről, vagy annak megtagadásáról minden esetben jegyzőkönyv készül.

Teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:

A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott terméket Szállító kicseréli. Ha Vásárló meghibásodást észlel a termékkel kapcsolatban, azt be kell jelentenie a Szállító telefonszámán, vagy a jótállási jegyen szereplő központi szakszervizénél (bővebb információ, telefonszám a termékhez mellékelt jótállási jegyen van). Ha a bejelentés jogos, a Szállító vállalja a termék cseréjét. A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával együtt a Vásárlónak átadott jótállási jegy tájékoztatásának megfelelően kell eljárni. Portósan küldött csomagokat Szolgáltatónak nem áll módjában átvenni. A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható terméket az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha pedig a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a Szállító gondoskodik. Egyéb esetekben a garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a Vásárló köteles viselni. Ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, a szállítás költségét Szállító megtéríti Vásárló részére. Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét Szállító nem téríti meg. Amennyiben a jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási ideje iránt Vásárló telefonon vagy az ügyfélszolgálaton érdeklődhet.


7. Panaszügyintézés


7.1 Helye


Vásárló a Szállító tevékenységével, vagy a termékkel kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Név: MICROHM Kft

Levelezési cím: 7621 Pécs, Rákóczi u. 46.

Email cím: info@klubmediapecs.hu

Telefonszám: 72/326-026


7.2 Panaszügyintézés módja


A Vásárló a Szállító tevékenységével, vagy a termékkel kapcsolatos fogyasztói kifogásaira a fenti elérhetőségeken történt előterjesztését követően legkésőbb 15 munkanapon belül - melybe a munkaszüneti napok ideje nem számít be -Szállító érdemben válaszol a Vásárló kifogására, megjelölve a jogérvényesítés lehetősége esetén a jogérvényesítés lehetséges helyét, módjait, valamint az arra nyitva álló határidőket.


7.3 Panaszügyintézés ideje


A Szállító a Vásárló által előterjesztett kifogásokat a megadott közvetlen elérhetőségeken, hétköznapokon 09:00 - 18:00 óráig fogadja.


7.4 Egyéb jogérvényesítési lehetőségek


Amennyiben Szállító és a Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Vásárló számára:

-Fogyasztóvédelmi hatóság felkeresése

-Békéltető testület eljárásának kezdeményezése


Baranya Megyei Békéltető Testület

Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.

Telefon: +36-72/507-154,

FAX: +36-72/507-152

Mobil: 20/283-3422

E-mail: bekelteto@pbkik.hu

Web: www.pbkik.hu, www.pecsikamara.hu


-Bírósági eljárás kezdeményezése.


8. A Microhm Kft. adatvédelmi irányelvei:


A Microhm Kft. szolgáltató (a továbbiakban: Szolgáltató) a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvénnyel összhangban az alábbi adatvédelmi irányelveket teszi közzé:


Amikor látogatóink és felhasználóink az Microhm Kft. oldalain tartózkodnak, megtehetik ezt anélkül, hogy fel kellene fedniük saját kilétüket, vagy bármilyen személyes jellegű adatot kellene megadniuk. Vannak azonban olyan oldalak és alkalmak (webshop vásárlás), amikor szolgáltatásaink teljes körű igénybevételéhez szükségessé válhat a látogatók bizonyos személyes adatainak (például nevének, postacímének vagy e-mail címének) megadása, illetve ismerete.

A Szolgáltató a látogatók és felhasználók személyes adatait bizalmasan, a hatályos jogszabályi előírásokkal összhangban kezeli. Szolgáltató kötelezi magát, hogy gondoskodik az adatok biztonságáról, megteszi továbbá azokat a technikai és szervezési intézkedéseket és kialakítja azokat az eljárási szabályokat, amelyek biztosítják, hogy a felvett, tárolt, illetve kezelt adatok védettek legyenek, illetőleg megakadályozza azok megsemmisülését, jogosulatlan felhasználását és jogosulatlan megváltoztatását. Kötelezi magát arra is, hogy minden olyan harmadik felet (pl. szállító cég), akiknek az adatokat esetlegesen továbbítja, vagy átadja, ugyancsak felhívja ugyanezen kötelezettségeinek teljesítésére.

Ha felhasználónk kéri, hogy személyes adatait töröljük ki rendszerünkből (vállalva azt, hogy attól fogva nem, vagy nem olyan módon tudja igénybe venni azt a szolgáltatást, amelyhez ezek az adatok tartoztak), ezt haladéktalanul teljesítjük úgy, hogy az adatbázisainkból kitöröljük a megfelelő, látogató által megjelölt rekordokat.

Adatkezelés a szolgáltatás igénybevétele során:


Weboldalunk minden látogatójánál a szerverünk automatikusan felismeri a felhasználó e-mail elérését (ahol lehet) és IP címét. Gyűjtjük a weboldal látogatóinak és felhasználóinak

- IP címét és e-mail elérését (ahol lehetséges),

- az e-mail címeit, akik hozzászólásokat küldenek be a felületeinkre, valamint azoknak, akik kapcsolatba lépnek velünk e-mailen keresztül.


9. Tárhelyszolgáltató:


Maxer Hosting KFT., Budapest XIII. Victor Hugo u. 18-22.; e-mail: support@maxer.hu; honlap: www.maxer.hu; Tel.: +36/ 1 / 257 99 13; Fax: +36/ 1 / 700 19 51


10. Egyéb rendelkezések


Szolgáltató jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a felhasználók előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A tájékoztatást Szolgáltató a módosított ÁSZF hatálybalépést megelőző kellő időben a Webáruház felületén közzéteszi. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a Honlap első használata alkalmával válnak hatályossá a Vásárlóval szemben, az ezt követő megrendelésekre vonatkozóan.

Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy bármikor, bármilyen változtatást, javítást hajtson végre a honlapon, előzetes figyelmeztetés nélkül. A Szolgáltató továbbá fenntartja a jogot, hogy a Honlapot más domainnév alá helyezze át.

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2014. június 13.

Jelen dokumentum letölthető és nyomtatható változata ide kattintva érhető el

 
© MICROHM KFT.; 7621 Pécs, Rákóczi u. 46.; Telefon: 72/326-026. Klub Media
Készítette a Bognár Stúdió: Honlapkészítés; SEO